Počet položek: 0 0,- Kč

Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358

Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358. Určeno pro výkony: 600 - 1000PS single turbo nebo 1000 - 1700PS twin turbo.

kliknutím zvětšíte
Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358
Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358
ks
Doprava zdarma
Kód:BW-EFR9180-083
Výrobce:BorgWarner
Cena s DPH : 69 684,- Kč
Cena bez DPH : 57 590,- Kč
DPH:21 %
Dostupnost:obvykle do 7dní
Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358. Určeno pro výkony: 600 - 1000PS single turbo nebo 1000 - 1700PS twin turbo.
Turbodmychadla BorgWarner řady EFR jsou momentálně nejpokročilejší řada turbodmychadel na trhu. Světový gigant na poli výroby a vývoje turbodmychadel BorgWarner udělal v poslední době obrovský skok. Od základu navrhnul novou řadu turbodmychadel, do které vložil pouze ty nejmodernější technologie a postupy a dal tím vzniknout turbodmychadlům řady EFR. Ty se vyznačují nejmodernější aerodynamikou, extrémně lehkými keramickými ložisky, kovaným odlehčeným kompresorovým a Gamma-Ti výfukovým kolem, které mají taktéž extrémně nízkou váhu a setrvačnost. To vše završuje lehký obal odlitý z nerezu, jehož stěny jsou více jak o polovinu tenčí, než u konvenčních turbodmychadel s litinovou částí, což přispívá k nízké hmotnosti. Turbínové kolo: asi to nejvíce zajímavé na celé řadě EFR je Gamma-Ti turbínové kolo. To je vyrobeno z extrémně lehkého a zároveň odolného materiálu, který se nazývá Gamma-Ti. Nejedná se ani o kov, ani keramiku, ale o tzv "inter-metalickou-slitinu. Ta se skládá primárně z Titanu a hliníku (titanium-aluminide) a dalších elementů. Tím se výfukové kolo stalo de facto stejně tak lehké, jako dnešní nejmodernější billet hliníková odlehčená kompresorová kola a jejich váha se rovná 1:1. To na poli dnešních turbodmychadel nemá obdoby a dramaticky to zlepšuje chování turbodmychadla jako jsou rychlé reakce a dřívější náběh do pracovních otáček. Zároveň je tento materiál velice odolný proti extrémním teplotám, roztažnosti a vibracím, což je velice důležité z pohledu životnosti a spolehlivosti. Borg Warner jako první přináší Gamma-Ti produkty pro běžné použití. Výfuková skříň: po aerodynamické stránce kompletně přepracovaný design, který razantním způsobem zvyšuje efektivitu proudění spalin skrze turbínové kolo. Celý obal je vyroben z nové nerezové slitiny, která je odolnější, pevnější, kompaktnější a tím i lehčí. Nabízí se v několika variantách a to s klasickým jedním vstupem T25 nebo T3, popřípadě s T4 Twin scroll vstupem. U většiny je možnost zvolit verzi s interním vysoko propustným (high flow) westegatem nebo bez. Kompresorové kolo: všechny EFR turbodmychadla využívají nově navrhnuté prodloužené kompresorové kolo, které je vyrobeno kováním a následným opracováním jednoho kusu hliníku. Tím se docílila jak pevnost, tak lehkost, která dále podporuje rychle reakce a brzký náběh turbodmychadla. Ložisková skříň (CHRA): BorgWarner vyvinul kompletně nové ložiskové ústrojí, využívající keramické kuličky. Každé EFR turbo má dvojité ložiska. Kuličkové ložiska mají zásadní vliv na reakce a náběh (spool up) turbodmychadla. Díky použití keramiky jsou tyto ložiska velmi odolné, potřebují méně oleje k provozu oproti klasickým ocelovým nebo kluzným a dále podporují bleskové reakce turbodmychadla. EFR9180 je turbo, které atakuje výkon 1000PS s vynikajícím nástupem a odezvou. Určeno ryze pro závodní účely. Použito např. při závodech Honda Indycar Team, 2013 a 2014 World Time Attack Champions Tilton Racing, 2012 WTAC champs Nemo-Racing, FXMD NSX a mnoho dalších. - U většiny EFR turbodmychadel je přepouštěcí ventil (BOV) integrován do kompresorové části. Tam může být zachován nebo zaslepen. - Je možno dodat se senzorem otáček turbodmychadla. - Westegate je možno regulovat klasickou metodou. Technické vlastnosti: - Gamma-Ti výfukové lopatky. - Dvojité keramické ložiska v ocelovém pouzdře. - Kované odlehčené kompresorové kolo. - Nerezový odlitek výfukové části, lehčí než litinový. - Vodou chlazené ložiska. - Velký interní westegate. - Kompresorový obal s integrovaným recirkulačním ventilem. - T25 příruba na svody. - V-band příruba na výfuk. Specifikace sací části: - typ: Forged-Milled Wheel (FMW) Extended Tip. - kompresorové kolo: vnější průměr (exducer): 91mm. - kompresorové kolo: vnitřní průměr (inducer): 67,7mm. - Max. ptůtok vzduchu: 94 lb/min. - vestavěný blow off ventil. - kompresorový obal: vstup na hadici 102mm (4" ported), výstup na hadici 63,50mm (2.5") nebo volitelný výstup na V-band. Specifikace výfukové části: - typ: Low Inertia Gamma-Ti Turbine Wheel. - turbínové kolo: vnější průměr 80mm. - kompresorový obal: nerezový (Stainless Steel Sand cast Housing). - 0.83 A/R T3 nedělená s externím WG - číslo dílu 179358. - turbínový výstup: GT-V-band (malý 3" V-band) ~92mm vnější pro všechny EFR turba. Dostupné výfukové skříně: - T4 A/R 1.05 Twin Scroll s externím wastegatem (179394). - T4 A/R 1.45 Twin Scroll s externím wastegatem. Poznámka: na EFR turbodmychadla nesmí být instalován externí restriktor na vstupní přívod, všechny turbodmychadla EFR mají integrovaný restriktor. https://www.youtube.com/watch?v=JL0QXWA52l4 https://www.youtube.com/watch?v=YgL0nyTWDnY https://www.youtube.com/watch?v=S1UoNbL4FYk https://www.youtube.com/watch?v=4AvkRI5I7X4

Potřebujete poradit ? Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam