Počet položek: 0 0,- Kč

Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)

Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio Mk4 RS / Megane Mk4 GT 1.6T. Verze closed loop (bypass) = uzavřený. Pasuje např. na: Nissan Juke Facelift 1.6 DIG-T (15-18) Renault Clio Mk4 RS 1.6T (13-

kliknutím zvětšíte
Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)
Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)
ks
Kód:GFB-T9362
Výrobce:GFB
Cena s DPH : 3 598,- Kč
Cena bez DPH : 2 974,- Kč
DPH:21 %
Dostupnost:1-3 dny
Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio Mk4 RS / Megane Mk4 GT 1.6T. Verze closed loop (bypass) = uzavřený. Pasuje např. na: Nissan Juke Facelift 1.6 DIG-T (15-18) Renault Clio Mk4 RS 1.6T (13-18) Renault Megane Mk4 GT 1.6T (16-)
Tento blow ventil od firmy GFB typu "diverter valve" zachovává původní tovární elektronický ventil. Nahrazuje pouze interní plastové části kovovými, které jsou vysoce náchylné k poškození i na motorech bez úprav. Prodlužuje životnost, zrychluje reakce ventilu, umožňuje nárůst výkonu, díky pevné konstrukci nedochází u něho k poškození. Výhodou zachování elektronického ventilu je jeho rychlost oproti podtlakově ovládaným. Slabým bodem je ovšem jeho samotná konstrukce. DV+ nahrazuje pouze jeho interní části, které jsou vyrobeny z plastu. DV+ disponuje pístem z mosazi a eloxovaným tělem vyrobeného z hliníku. Unikátní systém ovládání ventilu umožňuje spolehlivě otevírat a zavírat píst ventilu, samotný tovární ventil tak není přetěžován a ventil je schopen pracovat i s větším plnícím tlakem. Tato funkce navíc zlepšuje tovární systém otevření ventilu postupně v reakci na zvýšení plnícího tlaku. Konečným výsledkem je lepší odezva na plynový pedál, velice rychlá reakce samotného ventilu. DV+ také vyniká velice snadnou instalací. https://www.youtube.com/watch?v=jH2m004FJlw https://www.youtube.com/watch?v=3EgXspDfI08 https://www.youtube.com/watch?v=1f7YKzh2p9k

Potřebujete poradit ? Blow off ventil GFB T9362 DV+ Renault Clio IV RS / Megane IV GT 1.6T (closed loop)

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam