Počet položek: 0 0,- Kč

Sací ventil Supertech Renault Clio RS 2.0 16V F4R - nerez (STD)

Sací ventil Supertech Renault Clio RS 2.0 16V F4R - nerez (STD). Velikost: standardní (STD). Průměr hlavy (talířku): 33,50mm. Průměr dříku: 5,47mm. Délka: 110,05mm. Materiál: nerezová oc

kliknutím zvětšíte
Sací ventil Supertech Renault Clio RS 2.0 16V F4R - nerez (STD)
Sací ventil Supertech Renault Clio RS 2.0 16V F4R - nerez (STD)Sací ventil Supertech Renault Clio RS 2.0 16V F4R - nerez (STD)
ks
Kód:RIVN-28337-2
Výrobce:Supertech
Cena s DPH : 847,- Kč
Cena bez DPH : 700,- Kč
DPH:21 %
Dostupnost:obvykle 2 týdny
Značka: Renault
Model: Megane
Sací ventil Supertech Renault Clio RS 2.0 16V F4R - nerez (STD). Velikost: standardní (STD). Průměr hlavy (talířku): 33,50mm. Průměr dříku: 5,47mm. Délka: 110,05mm. Materiál: nerezová ocel (Black Nitrided). Typ ventilu: sací. Poznámka: musí být použity sériové zámky. Cena za kus.
Supertech nabízí své produkty více jak 30 let, své letité zkušenosti aplikuje ve vývoji každého jednotlivého závodního ventilu. Kombinace těchto zkušeností s nejmodernějším vybavením jako jsou ultrasonické testy, rentgeny, laserové měření, počítačové analýzy (Finite Element Analysis - FEA) z něj dělá jednoho z nejlepších výrobců na trhu. Vyšší průtoky - ventily nejsou zhotovené z klasických polotovarů, ale každý ventil je speciálně navržen pro každou aplikaci, neustále testování a výzkum zlepšuje výsledky proudění vzduchu. Trvanlivost - u každého návrhu ventilu je kladen důraz na maximální životnost skrze vyšší odolnosti proti únavě materiálu, pevnost v tahu. Každý hrot ventilu je tvrzen (52HRc). Opracování nohy ventilu - od roku 2006 je používán proces "superfinish", který v kombinaci s povrchovou úpravou černé nitridace snižuje drsnost povrchu, což má za následek nepřekonatelný výkon a maximální trvanlivost. Přísné rozměrové tolerance - je nepravděpodobné, že najdete některé konkurenční ventily s přesnější tolerancí rozměrů. To má za následek jednodušší instalaci, perfektní těsnost a maximální výkon. Druhy materiálu: - Inconel 751 - slitina na bázi niklu se používá pro motory, které dosahují velmi vysokých teplot, zejména u přeplňovaných. - Nerezová ocel - sací ventily z nerezové oceli jsou vyrobeny z vylepšené verze oceli EV8 (21-4N). Tento materiál byl zvolen zejména proto, že je to ocel nejvyšší třídy a poskytuje maximální odolnost. Výfukové ventily jsou vyrobeny z oceli EV16 (21-8N) nebo EV8-Nb/w pro ještě větší pevnost při vyšších teplotách. Ventily jsou vyrobeny z jednoho kusu kované oceli a dále je u nich provedeno zatvrzení stopek a sedel, doleštění, další opracování, aplikace speciálního povlaku (černé nitridace). Tento proces nitridace poskytuje tvrdší a hladší povrch, tedy menší tření a delší životnost.

Potřebujete poradit ? Sací ventil Supertech Renault Clio RS 2.0 16V F4R - nerez (STD)

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam