Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Fiat Uno Turbo 5-st. - Kulisa řazení CAE Ultra Shifter.
- Krátké a super přesné řazení pomocí původního H.
- Spojovací systém zůstává původní.
- Dodává vozidlu závodní vzhled.
- Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm.
- Tento typ používá klasický systém pro zařazení zpátečky.
- Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm.
- Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG.
- Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení.
- Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení.
- Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné.
- Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností.
- Kulisa je určena pro použití s původními lanovody, jejich zakončení musí být upraveny díly, které jsou součástí balení.
- Pro upevnění musí být v desce tunelu vyvrtány otvory M6.
- Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek).
Rozměry:
- celková výška: ca. 520mm.
- celková délka: ca. 230mm.
- Rozměry základní desky: ca. 230 x 115mm.
- Dráha řazení: ca. 65mm.
- Příčné řazení: ca. 65mm.
- Kompletní váha: ca. 3,3kg.
- Přesazení hlavice řadící páky (zadní / horní): ca. / 190mm.
Barevné varianty hlavice řadící páky:
1. hliníková - titanově šedý elox
2. hliníková - modrý elox
3. hliníková - červený elox
4. hliníková - stříbrný elox
5. hliníková - oranžový elox
6. plastová - černá
7. plastová - bílá
*(vybranou variantu prosíme uveďte do poznámek při dokončení objednávky).
Instalační manuál DE <a href="https://cae-racing.de/mediafiles/Sonstiges/Fiat/EBA_UNO-Turbo.pdf">ZDE</a>.
https://www.youtube.com/watch?v=GvKVJWcgFDg