Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Porsche 911 F/G modely s převodovkou 915/901 5-st. - závodní verze. - Kulisa řazení CAE Ultra Shifter.
- Krátké a super přesné řazení pomocí původního H.
- Spojovací systém zůstává původní.
- Dodává vozidlu závodní vzhled.
- Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 78 x 78mm.
- Zpátečka se přepíná pomocí odepnutí kabelu a přesunutí páky řazení, což znemožňuje její nechtěné a náhodné zařazení během jízdy. Odblokování zpátečky se provádí vytažením posuvného pouzdra na řadicí páce.
- Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm.
- Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG.
- Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení.
- Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení.
- Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné.
- Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností a adaptérů na sériové lanovody.
- Nutné odstranění středové konzole.
- Barevné provedení: černý nebo šedý elox.
Rozměry:
- celková výška: ca. 430mm.
- celková délka: ca. 290mm.
- Rozměry základní desky: ca. 290 x 120mm.
- Dráha řazení: ca. 78mm.
- Příčné řazení: ca. 78mm.
- Kompletní váha: ca. 1,95kg.
- Přesazení hlavice řadící páky (zadní / horní): ca. 40 / 130mm.
Barevné varianty hlavice řadící páky:
1. hliníková - titanově šedý elox
2. hliníková - modrý elox
3. hliníková - červený elox
4. hliníková - stříbrný elox
5. hliníková - oranžový elox
6. plastová - černá
7. plastová - bílá
*(vybranou variantu prosíme uveďte do poznámek při dokončení objednávky).
Instalační manuál DE <a href="https://cae-racing.de/mediafiles/Sonstiges/Porsche/Einbauanleitung%20911%20F%20915.pdf">ZDE</a>.
https://www.youtube.com/watch?v=GvKVJWcgFDg