Šroub ARP na klikovou hřídel VAG 1.8T a 2.0 TFSi.
Pasuje na pozdější motory 1.8T 06A/06B + 2.0TFSi. Kliková řemenice a rozvodový řemen bývá častým problémem u motorů 1.8T při zvýšení výkonu. Sériové uchycení je bohužel dost poddimenzované, což má z následek, že ve vysokých otáčkách může dojít k jeho destrukci. To může mít katastrofální následky pro motor v podobě ohnutých ventilů, zničených pístů atp. Tento šroub od ARP poskytuje mnohem větší sílu v tahu a mnohem větší upínací sílu, nehrozí tak jeho rozlomení případné zničení závitu. Společně se šroubem na vačkové kolo tak od ARP zajišťují mnohem lepší a přesnější načasování.
• Zvýšení upínací síly na vačkovém kole o 10%.
• Mimořádně konzistentní upínací zatížení.
• Vyrobeno v USA s přesnými tolerancemi.
• Opakovaně použitelné, na rozdíl od sériového.