Počet položek: 0 0,- Kč

Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)

Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-). Pasuje např. na: Audi A3 8V 1.8/2.0 TSI (14-) Audi S3 8V 2.0 TSI 300PS Audi TT 2.0 TFSi 230PS Audi TTS 2.0 TFSi 310PS Seat L

kliknutím zvětšíte
Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)
Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)
ks
Kód:PR-TBL-VAGTSIG3
Výrobce:ProRacing
Cena s DPH : 2 440,- Kč
Cena bez DPH : 2 017,- Kč
DPH:21 %
Dostupnost:1-3 dny
Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-). Pasuje např. na: Audi A3 8V 1.8/2.0 TSI (14-) Audi S3 8V 2.0 TSI 300PS Audi TT 2.0 TFSi 230PS Audi TTS 2.0 TFSi 310PS Seat Leon Mk3 1.8 TSI 180PS Seat Leon Mk3 2.0 TSI 265/280PS Škoda Octavia III 2.0 TSI VW Eos 2.0 TSi 210PS (13-) VW Jetta 6 sedan 1.8/2.0 TSI (11-) VW Golf 7 GTI 2.0T 230PS VW Golf 7 R 300PS VW Beetle 1.8/2.0 TSI (12-) VW New Cox 2.0 TSi 210PS (13-) VW Passat B7 1.8 TSI (12-) VW Scirocco 2.0 TSi 180/220PS (13-)
Turbo izolační návlek je vyroben z vysoce kvalitních materiálů s použitím karbon kevlaru a titanového lávového čediče. Je určen pro koncernové motory EA888 Gen. 3 s turbodmychadlem IHI IS38. Turbo je u tohoto motoru dosti specifické, tvar izolace je tedy dosti složitý. Izolace kryje nejen dmychadlo, ale také výfukové svody. Poskytují tedy dvojí krytí a není třeba obalovat svody zvlášť. Vzhledem k těsné blízkosti obou skříní turbodmychadla je obvyklé, že dochází k ohřátí kompresorové skříně, což má za následek ohřátí stlačeného vzduchu. To může vést ke snížení výkonu. Izolace je navržená tak, aby uchovala optimálně ohřátou kompresorovou část a aby výfuková část izolovala horko. Tento proces pomáhá zajistit chladnější proudění vzduchu do motoru a plynulý výplach výfukové soustavy. Technické informace: *Vnitřní povrch: - Max. teplota: 1260°C. - Kontinuální teplotní limit: 1000°C. *Vnější povrch: - Přímý kontaktní teplotní limit: 982°C. - Vyzařovací teplotní limit: 1321°C.

Potřebujete poradit ? Tepelná izolace ProRacing pro turbo VAG motory Gen. 3 1.8/2.0 TSi (13-)

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam