Počet položek: 0 0,- Kč

Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388

Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388. Určeno pro výkony: 275 - 450PS single turbo nebo 450 - 900PS twin turbo.

kliknutím zvětšíte
Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388
Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388
ks
Doprava zdarma
Kód:BW-EFR6758
Výrobce:BorgWarner
Cena s DPH : 48 980,- Kč
Cena bez DPH : 40 479,- Kč
DPH:21 %
Dostupnost:obvykle do 7dní
Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388. Určeno pro výkony: 275 - 450PS single turbo nebo 450 - 900PS twin turbo.
Turbodmychadla BorgWarner řady EFR jsou momentálně nejpokročilejší řada turbodmychadel na trhu. Světový gigant na poli výroby a vývoje turbodmychadel BorgWarner udělal v poslední době obrovský skok. Od základu navrhnul novou řadu turbodmychadel, do které vložil pouze ty nejmodernější technologie a postupy a dal tím vzniknout turbodmychadlům řady EFR. Ty se vyznačují nejmodernější aerodynamikou, extrémně lehkými keramickými ložisky, kovaným odlehčeným kompresorovým a Gamma-Ti výfukovým kolem, které mají taktéž extrémně nízkou váhu a setrvačnost. To vše završuje lehký obal odlitý z nerezu, jehož stěny jsou více jak o polovinu tenčí, než u konvenčních turbodmychadel s litinovou částí, což přispívá k nízké hmotnosti. Turbínové kolo: asi to nejvíce zajímavé na celé řadě EFR je Gamma-Ti turbínové kolo. To je vyrobeno z extrémně lehkého a zároveň odolného materiálu, který se nazývá Gamma-Ti. Nejedná se ani o kov, ani keramiku, ale o tzv "inter-metalickou-slitinu. Ta se skládá primárně z Titanu a hliníku (titanium-aluminide) a dalších elementů. Tím se výfukové kolo stalo de facto stejně tak lehké, jako dnešní nejmodernější billet hliníková odlehčená kompresorová kola a jejich váha se rovná 1:1. To na poli dnešních turbodmychadel nemá obdoby a dramaticky to zlepšuje chování turbodmychadla jako jsou rychlé reakce a dřívější náběh do pracovních otáček. Zároveň je tento materiál velice odolný proti extrémním teplotám, roztažnosti a vibracím, což je velice důležité z pohledu životnosti a spolehlivosti. Borg Warner jako první přináší Gamma-Ti produkty pro běžné použití. Výfuková skříň: po aerodynamické stránce kompletně přepracovaný design, který razantním způsobem zvyšuje efektivitu proudění spalin skrze turbínové kolo. Celý obal je vyroben z nové nerezové slitiny, která je odolnější, pevnější, kompaktnější a tím i lehčí. Nabízí se v několika variantách a to s klasickým jedním vstupem T25 nebo T3, popřípadě s T4 Twin scroll vstupem. U většiny je možnost zvolit verzi s interním vysoko propustným (high flow) westegatem nebo bez. Kompresorové kolo: všechny EFR turbodmychadla využívají nově navrhnuté prodloužené kompresorové kolo, které je vyrobeno kováním a následným opracováním jednoho kusu hliníku. Tím se docílila jak pevnost, tak lehkost, která dále podporuje rychle reakce a brzký náběh turbodmychadla. Ložisková skříň (CHRA): BorgWarner vyvinul kompletně nové ložiskové ústrojí, využívající keramické kuličky. Každé EFR turbo má dvojité ložiska. Kuličkové ložiska mají zásadní vliv na reakce a náběh (spool up) turbodmychadla. Díky použití keramiky jsou tyto ložiska velmi odolné, potřebují méně oleje k provozu oproti klasickým ocelovým nebo kluzným a dále podporují bleskové reakce turbodmychadla. EFR 6758 je pozoruhodně všestranné turbodmychadlo využívající kompaktní B1 EFR rám. Nabízí širokou škálu map výkonového potenciálu pro různá odvětví rally, drift, silniční závody, autokros, drag a street racing. - U většiny EFR turbodmychadel je přepouštěcí ventil (BOV) integrován do kompresorové části. Tam může být zachován nebo zaslepen. - Je možno dodat se senzorem otáček turbodmychadla. - Westegate je možno regulovat klasickou metodou. Technické vlastnosti: - Gamma-Ti výfukové lopatky. - Dvojité keramické ložiska v ocelovém pouzdře. - Kované odlehčené kompresorové kolo. - Nerezový odlitek výfukové části, lehčí než litinový. - Vodou chlazené ložiska. - Velký interní westegate. - Kompresorový obal s integrovaným recirkulačním ventilem. - T25 příruba na svody. - V-band příruba na výfuk. Specifikace sací části: - typ: Forged-Milled Wheel (FMW) Extended Tip. - kompresorové kolo: vnější průměr (exducer): 62mm. - kompresorové kolo: vnitřní průměr (inducer): 53,9mm. - Max. ptůtok vzduchu: 53 lb/min. - vestavěný blow off ventil. - kompresorový obal: vstup 63,5mm (2.5"), výstup na hadici 51mm (2.0"). Specifikace výfukové části: - typ: Low Inertia Gamma-Ti Turbine Wheel. - turbínové kolo: vnější průměr 58mm. - kompresorový obal: nerezový (Stainless Steel Sand cast Housing). - 0.64 A/R T25 nedělená s interním WG - číslo dílu 179388. - turbínový výstup: GT-V-band (malý 3" V-band) ~92mm vnější pro všechny EFR turba. Volitelné výfukové skříně za příplatek: - T25 A/R 0.64 Single Scroll s interním wastegatem. - T4 A/R 0.92 Twin Scroll s interním wastegatem. (prosíme specifikujte případně do poznámek při dokončení objednávky). Poznámka: na EFR turbodmychadla nesmí být instalován externí restriktor na vstupní přívod, všechny turbodmychadla EFR mají integrovaný restriktor.

Potřebujete poradit ? Turbodmychadlo BorgWarner EFR 6758 - 179388

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam