Počet položek: 0 0,- Kč

Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDI

Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDI. Pasuje na modely Peugeot s motorem DW10 BTED4: - 307, 307 Bre

kliknutím zvětšíte
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDI
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDIZáslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDIZáslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDIZáslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDIZáslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDI
ks
Kód:PR-EGR-HDI
Výrobce:ProRacing
Cena s DPH : 199,- Kč
Cena bez DPH : 164,- Kč
DPH:21 %
Dostupnost:1-3 dny
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDI. Pasuje na modely Peugeot s motorem DW10 BTED4: - 307, 307 Break, 307 SW, 307 CC 2.0 HDi 136PS (03-) - 308, 308 SW, 308 CC 2.0 HDi 136/140PS (07-) - 407, 407 SW, 407 Coupe 2.0 HDi 140PS (08-) - 407, 407 SW, 407 Coupe 2.0 HDi 136PS (04-) - 5008 2.0 HDi 136PS (12-) - 508, 508 SW 2.0 HDi, 136/140PS (10-) - 607 2.0 HDi 136PS (05-) - 807, 2.0 HDi 120/136PS (06-) - Expert 2.0 HDi 94PS (00-) - Expert 2.0 HDi 120/136PS (07-) - Materiál: ocel. - Délka: 67mm. - Šířka: 41mm. - Tlouštka: 1mm. - Rozteč děr osová: 52mm. - Vnitřní průměr děr na šrouby: 7mm. Cena za 1 kus záslepky.
Při využívání EGR, dochází k přepouštění výfukových plynů zpět do sacího traktu, to má za následek nižší produkci NOx, ale přináší s sebou také nevýhody. Při spalování nafty vznikají mastné saze, které se dostávají do sání. Ty se tam následně usazují a postupně ho ucpávají, což má za následek snižování výkonu a zvyšování kouřivosti (emisi škodlivých látek). Výhody: - zlepšení průběhu kroutícího momentu a výkonu v nižších a středních otáčkách; - nedochází k zanášení sacího traktu = k postupnému snižování výkonu.

Potřebujete poradit ? Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Peugeot 307 / 308 / 407 / 3008 / 5008 / 607 / 807 / Expert 2.0 HDI

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam